Telefon Arıza Nasıl Verilir , Nasıl Bildirilir ?

TELEFON ARIZA NASIL VERİLİR , NASIL BİLDİRİLİR ?

telefon-ariza


Telekom Arıza , Telefon Arıza Nasıl Verilir ? Telekom Arıza Nasıl Bildirilir?

Türk Telekom sabit hat kullananların arıza kaydı bırakması ve ekiplerin gelmesi için 2 farklı yol vardır. Bunlardan biri telefonla bırakılır, diğeri ise İnternet'ten bırakılabilir. Peki Telefon arıza kaydı nasıl verilir ?Bu arada belirtelim fax arızası da aynı şekilde bırakılır.




Öncelikle cep telefonlarınızdan veya sabit numaradan " 121 " aranarak çıkan telesekreterin yönlendirmelerine göre telefon tuşlarına basılarak arıza kaydı verilir. Arıza online olarak Türk Telekom'un arıza kayıt sistemine otomatik olarak tanıtılır. Ve ilgili Türk Telekom ekibi 48 saat içerisinde eğer arızanız evdeyse eve gelirler , eğer ilgili saha dolabı ve dağıtım kutusunda ise evinize gelmelerine gerek kalmadan ilgili lokasyonlardan arızanızı giderebilirler. Peki telefon arızası bıraktıktan sonra ne oluyor ? İşte ondan sonra  telefon arıza kaydı bırakırken telesekreterin yönlendirmesi sonucu tuşladığınız cep telefonu numarasına Türk Telekom tarafından arıza ile ilgili son durum mesajı gelir. Gelen SMS'de telefon arızanızın neyden kaynaklandığı ve arızanın giderilip giderilmediğine dair bilgiler gelir. Zaten son durumu öğrenmiş olursunuz.


Telekom Arıza Online 


Gelelim " İnternet'ten telefon arıza kaydı nasıl bırakılır ? "  sorusunu cevaplamaya.

Türk Telekom online hizmet merkezine girin. Adres için tıklayın.
Ardından aşağıdaki gibi bir ekran gelecektir.


telefon-ariza
RESİM 1

Arıza bildirimi oluşturma başlığı altında yer alan " Arıza Tipi " sekmesine tıklayın. Şöyle bir link listesi gelecektir.


telefon-ariza-tipi
 RESİM 2




Eğer telefonunuzdan hiç bir şekilde çevir sesi alamıyorsanız " Çevir sesi yok " başlıklı sekmeyi seçin. Eğer evlerde ve işyerlerinizde kullandığınız alarm cihazınızda arıza var ise " Alarm cihazı arızası " sekmesini seçiniz. Eğer sabit veya telsiz telefonunuzun bir lcd ekranı var ise ve sizleri arayanları göremiyorsanız " Arayan numara bilgisi görünmüyor " linkine tıklayın. Eğer ki telefonunuza çevir sesi ahizeyi kaldırdıktan bir kaç saniye sonra geliyorsa " Çevir sesi geç geliyor " linkini tıklayın.

Arıza tipini seçtiğimize göre resim 1'deki kısımdan telefon numarası kısmına ilgili arızalı telefon numarasını girin.Ardından kiminle irtibata geçilmesini istiyorsanız ilgili kişinin ad-soyad bilgilerini girin.Daha sonra irtibat sabit numarasını, cep telefon numarasını  ve e-mail adresini girerek gerekli bilgileri doldurmuş olacaksınız. Ek açıklama kısmına ise ekstra bildirmek istediğiniz bir şey varsa telefon arıza süreci hakkında bildirmeniz istenecektir. Daha sonra alttaki güvenlik kodunu girerek " onay " tuşuna basın ve Telefon arıza kaydınız oluştu.

Yine yukarıda anlattığımız süreç işleyerek size bilgi verilecektir Telekom ekipleri tarafından.
Tüm Türkiye Türk Telekom İstanbul Ankara İzmir Adana Adıyaman Afyonkarahisar Ağrı Aksaray Amasya Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta Kahramanmaraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Şanlıurfa Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak telefon arıza kayıtlarınızı ve bildirimlerinizi yukarıdaki yolları izleyerek rahatlıkla bırakabilirsiniz.
Sizlere bir yol daha belirtmek isteriz ki o da direk sabit veya cep telefonunuzdan " 444 1 444 " ü arayarak direk müşteri hizmetlerine bağlanır ve telefon arızanızı bildirmiş olursunuz.



11 yorum

18 Mayıs 2016 04:38 Reply Delete Sil

2 günden beri ne Telefon nede Internet var. Arayan soranyok ..böylemi hizmet veriYor Telekom. Helal olsun. ....

17 Haziran 2016 12:45 Reply Delete Sil

Müşteri memnuniyetsiz...

18 Haziran 2016 13:23 Reply Delete Sil

internetten çok çok şikayetciyim yavaç donuyor ve donuyor uzun surekli paza ve pazartesi haber mezj belliyorum

18 Haziran 2016 13:24 Reply Delete Sil

internetim yavaç çalıçıyor donma yapıyor haberlerinizi beliyorum

14 Temmuz 2016 23:58 Reply Delete Sil

1 aydır mahlle olarak telefonumuz yok bunun yasal süresi yokmudur

15 Temmuz 2016 01:13 Reply Delete Sil

arıza kaydını bildirmezseniz nasıl bilebilir yetkililer,yasal bir sınırı yoktur.

9 Ağustos 2016 00:19 Reply Delete Sil

Malesef dünya devi ttnetle gururluyum böyle hizmet dünyada eşi benzeri yok 3aydır etimi başımı yedi pişman ettirdiniz sisteminizi beğenmedim birgünde hallolacak iş ne yazıkki hala günlerce beklemekteyim tarihi belli olmayan günü saati belli olmayan ttnet ne işimize yarar

25 Ağustos 2016 07:41 Reply Delete Sil

Daha once ttnette calısan internet superonline gecince calismaz oldu 4441444'ü aradıgımda port dolu baska bi abonenin iptal etmesi lazım diyolar allah bels. versin ttnetin

28 Ekim 2016 05:03 Reply Delete Sil

Lanet olsun sizin vereceğiniz hizmete üç gündür internetimiz olmuyor müşteri hizmetini aradık 48 saat içinde size dönüş yapacaklar dediler kimse arayıp sormuyor biz arıyoruz genel müdürlüğü sabahtan beri kimse yanıt vermiyor bu nasıl allah var yaa sizin...........

19 Aralık 2016 09:53 Reply Delete Sil

20 gundur internet kullanamadigimiz gibi gelip turktelekom telefonumuzuda halleti yapacaklari yere bozup gittiler dahada ses cikmadi arayip sorruyoz internet musteri hizmetlerine bildirin digip gecistiriyolar belki elli tane ariza kaydi actirdim ilgilenmiyor bile

19 Aralık 2016 09:55 Reply Delete Sil

Telekom mumkunse daha ilgili olsun ciddo bi kurum oldugu gibi musterilerinide ciddi ye alsin