Ttnet Arıza Kaydı Nasıl Bildirilir ? İnternet Arıza Kaydı Bırakma

TTnet Arıza kaydı,Türk Telekom Arıza Nasıl Bırakılır ?


ttnet-ariza-kaydi-birak

Öncelikle şunu belirtmek gerekir ki TTNET ve Türk Telekom harici diğer internet servis sağlayıcılardan internet hizmeti alıyorsanız,arızanızı bağlı bulunduğunuz firmaya bildirmelisiniz,örneğin superonline abonesisiniz,arızanızı superonline'a bırakmalısınız.

Gelelim ttnet aboneleri internet arıza kaydını nasıl bırakacak ?


Siz de 15 milyonluk bir müşteri kitlesine sahip ttnet'in bir müşterisi iseniz arıza kaydınızı rahatlıkla bildirebilirsiniz. Bunun için bir telsiz telefonu veya sabit telefonu alın ve 444 0 375 veya 444 1 444 no'lu ttnet müşteri hizmetlerini arayın. Telesekreter çıkacaktır. Ve size ttnet müşteri hizmetlerini ne için aradığınızı soracaktır. Orada telesekreter kredi kartı ile borç ödeme , borcunuzu öğrenme , kampanyalar , e-faturaya geçme , internet arıza hakkında ilgili tuşlara basmanızı isteyecek. Siz arıza kaydı bırakacağınız için arıza ile ilgili tuşa basın. Daha sonra sizden internet hizmet numaranızı veya internetinizin bağlı bulunduğu telefon numaranızın başında sıfır olmadan alan koduyla birlikte tuşlamanızı isteyecek. Siz bu hizmet numaranızı girdikten sonra telesekreter sırada bekleyen müşterilerin yoğunluğuna göre sizi bekletecektir. Ve mutlu son müşteri hizmetleri yetkilisine bağlanacaksınız.
İşte artık siz orada ilgili arızanızı, ne zamandan beri tekrarladığını veya ne zamandan itibaren internete giremediğinizi yetkiliye bildirin. İlgili kibar bayan internet arıza kaydınızı aldıktan sonra direk bağlı bulunduğunuz ilin Türk Telekom yetkililerine bildirecektir. İlk 48 saat içinde arızanız giderilecektir. Ttnet arıza kaydı vermek bu kadar basit. Ayrıca aynı işlemleri Ttnet online işlem merkezi üzerinden verebilirsiniz. 


ttnet-arıza
Peki TTNET Arızam Ne Durumda,Son Durumu Nereden Öğrenebilirim?

Daha sonrasında TTNET arızanızın durumunu online olarak rahatlıkla öğrenebilirsiniz.
Öncelikle buraya tıklayın.Ardından alttaki gibi bir sayfa açılacaktır.Oradan ekranda da göründüğü gibi "Arıza işlemleri" sekmesine tıklayıp işlem tipini "Arıza Takibi" seçtikten sonra Sorgulama tipini istediğiniz seçeneklerden birini seçerek güvenlik capcha karakterlerini de girdikten sonra devam butonuna tıklayın.

tivibu-ariza-takip


Ardından alttaki gibi bir ekran çıkacak ve tüm durumunuzu görebileceksiniz.

tivibu-ariza-takip-sonuc

Umarım faydalı olmuştur.Aklınıza takılan tüm soruları alttan yorum kısmından sorabilirsiniz.
Türk Telekom ttnet internet arıza kayıtlarınızı ve bildirimlerinizi yukarıdaki yolları izleyerek rahatlıkla bırakabilirsiniz.

72 comments

28 Eylül 2015 09:41 Reply Delete Sil

2 haftadır netten sürekli düşmekteyim internetim kesilmekte arıza kaydı bırakmama rağmen ililenilmiyor yapmayacaksanız tarafıma bilgi verilmesi

29 Eylül 2015 00:06 Reply Delete Sil

Merhaba İrem Hanım;
4440375'i arayarak hattınızla ilgili "Sık sık kopuyor" şeklinde şikayetinizin olduğunu bildirmeniz durumunda en geç 48 saat içerisinde gelirler.

22 Ekim 2015 04:59 Reply Delete Sil

69 tl ye 8 satıp hizmetinizi tam manasıyla müşterinize sağlayamadan hızınızı 16 çıkaralım diye arıyorsunuz ya bitiyorum saydırıyorum haramzadeler bir daha arasanız artık şahsınıza da saydıracağım.

6 Kasım 2015 08:26 Reply Delete Sil

Verdiginiz müşteri numarası devamlı meşkul calmakda siz insanlar la dalgamı geciyorunuz. Bir arza kaytı acdıracagız cekdigimiz. Eziyede bak nir müşteri menmüyeti diyorsun cok güzel menmün ediyorsunuz

7 Kasım 2015 06:38 Reply Delete Sil

4 gündür internetim yok, müşteri hizmetlerini arıyorum arızanın giderilmesi için acil giderilsin diye kayıt ettiler. Ama arazı 4 gündür hala inceleniyor diye belirtiyorlar. bu süre içerisinde bana verilmeyen hizmet bedelini faturaya yansıtıyorlar tabii. Ayrıca. 2015 yılı kasım ayında benden 2006 yılı ekim ayına ait fatura borcu var deyip internetimi hemen kapattılar. bunun ödendiğini 11 yıl sonra nasıl ispat edeyim, mecburen istenilen miktarı da sorumlu vatandaş olarak ödedim. bunların yaptıkları tamamen korsanlık,

9 Kasım 2015 09:52 Reply Delete Sil

internete her sayfaya giriyor facebook a girmiyorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

9 Kasım 2015 09:53 Reply Delete Sil

internete her sayfaya giriyor facebook a girmiyorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

9 Kasım 2015 11:17 Reply Delete Sil

Merhaba;
Eğer İnternet'e çıkabiliyor ve her sayfaya girebiliyor ise tarayıcınız tarafından Facebook engellenmiş demektir.Bilgisayarcınız ile görüşmeniz gerekmektedir.
Sorunsuz İnternet dileklerimizle...

17 Kasım 2015 05:43 Reply Delete Sil

tt net arıza kaydı vereli 1 hafta oldu bırak arıza yı gidermeyi gelip bakmadılar . Şaştım kaldı birde 48 saat içinde arıza giderlir diyor hepsi yalan ....Suat Akdağ

17 Kasım 2015 07:05 Reply Delete Sil

2 GÜNDÜR İNTERNET BAGLANTIM YOKTUR TTNETİ ARADIM ARIZA KAYDI BIRAKTIM 5 DEFADA GÜNCELLEDİM 3.GÜN OLDU HALA GELEN GİDEN YOK BİLGİLENDİRME YAPAN YOK BU ŞEKİLDE DEVAM EDERSE TTNET İ BIRAKIP BAŞKA İNTERNET ÇEKTİRECEGİM..

28 Kasım 2015 08:17 Reply Delete Sil

5 gündür sokaktaki direkten kabloların kopuk olduğunu söylememize rağmen mesaj göndermek içinde hiçbirşey yapmayan ttnet e yazıklar olsun

30 Kasım 2015 04:28 Reply Delete Sil

Ayin 23 den beri tt neti ariyorum arizanizi takip ediyoruz diyorlar ama malesef belki 30 defa aradim birde utan madan 350 tl cayma bedeli istiyorlar

5 Aralık 2015 01:39 Reply Delete Sil

0800'lü bir numaraya yönlendirmek bir ahlaksızlık ve dolandırıcılık yöntemidir. ama sizin gibi firmalarda da ticari ahlak aramak aptallıktan başka bir şey değil; hepiniz vatandaşları sömürmek için varsınız. üç kuruşumuza göz dikiyorsunuz ve yetkililer de buna seyirci kalıyor. sizlere saygı ve güven duyanın da insanlığına

11 Aralık 2015 11:35 Reply Delete Sil

sehpaya dokunuyoz tivibu donuyor internet devamlı kopuyor 3 aydır çekiyoz iptal et diyorum 278 tl istiyor karar verdim arıza için geleni dövecem

12 Aralık 2015 13:27 Reply Delete Sil

Ben nilufer bursa cayli mahallesindenim 15 gundur arzza kaydi verdim daha hizmet gorcez bu kadar acizmi bu isler rezillik olmaz

12 Aralık 2015 13:29 Reply Delete Sil

Ben nilufer bursa cayli mahallesindenim 15 gundur arzza kaydi verdim daha hizmet gorcez bu kadar acizmi bu isler rezillik olmaz

13 Aralık 2015 04:39 Reply Delete Sil

Turnet müşterisinin 10 gündür internetin arızalı 4440375 nolu müşteri hizmetini aradım hala yapılmıyor anlaşmam bitti mi kapattiracağim en sıkıntıli ariza ödumü yapılmıyor mejaz atılıyor arızanın giderilmiştir alakası yok çözüm bekliyorum

1 Ocak 2016 05:43 Reply Delete Sil

Güya 48 saat içinde müşteri hizmetlerinden olusturulan arızalara müdahale ediyormuşsunuz. Alt yapı çalışması var deyip 1 haftadır internetim kesik. Siz daha kendi arızanızı gidermezken müşterilere 48 saatte nasıl hizmet vereceksiniz. Bumu hizmet kaliteniz müşterileri ttnet aboneliğini iptal ettirerek mi memnun ediyorsunuz.

2 Ocak 2016 10:07 Reply Delete Sil

Geçen int yine koptu ilgilenmediler be kendi imkanlarımla açtırdım interneti bugün yine koptu bakalım artık dokunmayacağım

2 Ocak 2016 10:08 Reply Delete Sil

Vede Hakkı'mı arayacağım

2 Ocak 2016 10:10 Reply Delete Sil

Kapattırmayada bi dünya para istiyorlar

22 Ocak 2016 15:40 Reply Delete Sil

bu nedir böyle ya ayda 66 tl para veriyorum internet 5 dakikadan bir gidiyor dün arıza hattını aradım arıza kaytımı yaptılar bu gün aradılar sabah sabahdan calışıyordu kopmadan 1 saat önce yeniden kopmaya başladı internet ben her Allahın günü ttnetimi aramalıyım köntörüm yok şimdi nasıl arayım ben ttneti 66 tl internete veriyorum 66 tl de köntöremi vermeliyim bu nasıl bir internet hizmeti şimdi ben ne yapıyım? :-t

26 Ocak 2016 21:20 Reply Delete Sil

kampanyaya dirdim gireli internetten benmun degilim doluyar sinyalçok zayıf sekiyor açil yapılmasını isyerim..

5 Şubat 2016 05:58 Reply Delete Sil

ınternetım sureklı kesılıyor koplalar yasanıyor para verıyoruz kullanamıyoruz

13 Şubat 2016 03:25 Reply Delete Sil

Saha kutusu yani disaridaki telefon kutusu cok ses yapiyor gece gunduz lutfen bu kutuyu eski yerine aliniz evim bodrum cok rahatsizim beynim delindi lutfen alin buyuk kutuyu

10 Mart 2016 02:30 Reply Delete Sil

lütfen birileri ilgilenenilirmi artikkk internetim var görünüyo ama hiç baglanti yapamiyorum ve gerçekten kapatmayi düşünüyorum artik boşa para odetmekten baska bisey deolsiniz

10 Mart 2016 04:46 Reply Delete Sil

Sude hanım merhaba;
Muhtemelen ip alamıyorsunuz.Lütfen 444 1 444 veya 444 0 375 nolu hattan "ip alamıyorum" arıza kategorisini seçiniz.Aynı gün içerisinde düzelecektir.
Kesintisiz internet dileklerimizle...

19 Mart 2016 08:15 Reply Delete Sil

bursa yenişehirdeyim sürekli kopan internet bıktım aradım sorun devam ediyor sadece bende değil

25 Mart 2016 12:01 Reply Delete Sil

siz dünyanın en saçma birleşmesini yaptıktan sonra düzgün bir şekilde internete bağlanamaz oldum arıza giderildi diyorsunuz 2 gün sonra yine aynı muhabbet bir daha olursa yine arayın ? çalışanlarınızı biraz eğitin rezillik

31 Mart 2016 16:13 Reply Delete Sil

TTNET kablosuz internete kandım bağlattım. Bunların alt yapısı çok zayıf. 4441444'e de bağlanmak neredeyse olanaksız. Görevlilerin sesi çıkmıyor. İsteneni tuşluyorsun, yanlış tuşladınız mesajı çıkıyor. Yok mu bunlara bir dur diyecek?

7 Nisan 2016 03:56 Reply Delete Sil

3 gündür iski kazi yapiyor ne internet cekiyo ne. Telefonlar.calisiyo kimse ilgilen miyor durumla. Cok.sinir bozucu 4.5 g.icin ronaldoya veroceniz parayi su hizmetler icin harcayin.

7 Nisan 2016 08:14 Reply Delete Sil

TTNET iki sene sorunsuz kullandım.Yaklaşık 10 aydır kopmalar oluyor arıyorum gelen görevli binaya girişte sorun yok binanın içinde kablolarda sorun var diyor kabloda sorun olsa hiç çalışmaması lazım değilmi ben anlamıyorum birde binanın girişine kadar bakıyorlarmış içeri karışmıyorlarmış.elektrikçilerle görüşüyorum abi öyle birşey olurmu diyorlar kopuk olsa ya çalışır ya çalışmaz diyorlar.geçen modemide değiştirdim gene şaşdım kaldım.interneti açacağım gelmiyor.ikisenelikte tahattüttüm var.birleşmeden ,hızdan ,kaliteden,bahsediyorlar,bu sorunumu kim çözecek ilgililere soruyorum.gelen görevli bizim görevimiz değil deyip gidiyor.

7 Nisan 2016 12:42 Reply Delete Sil

Merhaba;
Öncelikle belirtmeliyiz ki sizin ankastrenizde yani kendi elektrik tesisatınızda sorun var,gelen ekibe ya "elit ekip" istediğinizi bildirmeniz ya da kendi elektrikçinizi çağırmanız gerekmektedir.
Saygılarımızla

15 Nisan 2016 09:03 Reply Delete Sil

2 gündür sorun için geleceksiniz şimdide haftasonu pazartesiye kalır diyorsunuz ne mantıksız bir iş bu arkadaş

15 Nisan 2016 13:32 Reply Delete Sil

Lanet olsun sizin bu internetinize millet ay da tatile çıkıyor biz hala internet arızasıyla uğraşıyoruz a k en kısa zamanda senden kurtulacam TTnet lanet olsun tekrar 😡😡😡

20 Nisan 2016 17:39 Reply Delete Sil

Ttnet iyi diye aldık bin pişman oldum böle bisi olamaz ya bu kadar düşük hız olur mu bu çagda ya tonla para alıyorlar bide sözlesmeyi iptal etcem yeter artık 10 bin defa arıza kaydı yaptım bisi degişmedi hala !!!!

22 Nisan 2016 15:11 Reply Delete Sil

19 nisandan beri internetim yok arıza kaydı oluşturdular giden gelen yok 5 gün oldu her gün arıyorum oyalıyorlar hizmette sınır yok diyorlar hala bir arızayı yapamadılar modemi alıp türk telekoma gideceğim modemi insanların gözü önünde parçalayacağım bunuda videoya çekip bütün sitelere koyacağım sabrım taşmak üzere. az kaldı

26 Nisan 2016 16:30 Reply Delete Sil

Sağolun 30 dakika şarkı dinledik teknik servis bide fiber diyosunuz

28 Nisan 2016 06:46 Reply Delete Sil

iki gündür internetim yok müşteri hizmetlerini arıyorum. Bugün yarın diyor ay sonu gelince fatura gönderirler

20 Mayıs 2016 10:27 Reply Delete Sil

YouTube Den Müzik dinliyim Diyorum aniden internet kesiliyor ve gelmesini bekliyorum yani işten çıktıktan sonraw evde de huzur bulamıyorum stres atamıyorum Bu arıza Acilen Giderilmezse Şayet bende Gerekli işlemleri müşteri hizmetleri + Şirket sahibine kadar yansıtmazsam faturasını anam avradım olsun orda burda reklam yapmayı biliyorsunuz icrahata gelince 0 sınız 0 rezillik diz boyu

24 Mayıs 2016 07:13 Reply Delete Sil

15 gündür sürekli arayıp sizin oraya müşteri temsilcisi diye koyduğunuz insanlara yalvarmaktan bıktım bi kablo kopuğu onarmak 15 gün sürermi ya allah aşkına bıktım usandım artık allah kahretsin rezil kepaze ettiniz bir sürü iş kaçırdım bir projem çöp oldu allah belanızı versin istemiyorum yarın sabah ilk iş gidip sizden kurtulmak olucak her arızada 10 günden aşağı çözüm bulmuyosnz arızanın yeti belli sebebi belli gelin sokataki kabloyu kamyonet koparmış diyorum 48 saat içinde halloacak diyorsunuz 15 gün oldu utanın biraz kendinizden beni imsanlıktan çıkarsıdınız ben bile bunları yazarken kendimden utanıyorum

29 Mayıs 2016 10:06 Reply Delete Sil

Yaklaşık 25 gündür 4440375 e arıza kayıdı veriyorum. Direkten kopan internet kablomu birtürlü bağlamadılar. Defalarca aramış olmama rağmen bir türlü çözüm bulamadım. Ekipleri tesadüfen sokakta gördüm arıza kayıdız bize gelmedi diye bağlamadılar. Çok yazık.

8 Haziran 2016 09:58 Reply Delete Sil

Modemin dsl ışığı sabitlenmiyor internet ışığı hiç yanmıyor arıza kaydı yapmama rağmen 2 gündür internetim yok

14 Haziran 2016 14:18 Reply Delete Sil

Bir hafta oldu arıza kaydı bırakalı hala yapılan birşey yok bu ne rezalet bilgi veren yok arıyorum ilgilenildigi söyleniyor bu nedir anlamadım şikayet edicem gereken yerlere ��

16 Haziran 2016 08:51 Reply Delete Sil

Arkadaşlar bu ttnetten çektiğimi hiç kimeseden çekmedim paramızı boşa alıyolar doğru düzgün internet yok arıyoz hallettik diyorlar hala aynı 2 dakıkada bir internet kopuyo bu yazıyı 10 dk da anca paylaştım aklınız varsa bu firmaya bulaşmayın 55 lira internet parası veriyoruz bide bu müşteri hizmetlerini aramaktan fatura geliyo arıyoz bide orda bekliyoz şarkı çalıyo hep birlikte fiberliyoruz diye gercekten çok güzel fiberliyoz bunlar galiba insanları bekletmeyi kanser etmeyi çok seviyolar.

16 Haziran 2016 12:21 Reply Delete Sil

Arıza kaydı verdim randüvu verdiler sonra teknik sorun oldu gerekçesiyle gelmedi bu nasıl iş anlamak mümkün deyil yeter artık fiyorum

21 Haziran 2016 05:10 Reply Delete Sil

İnternetim 1892107331 bağlantı kuramıyorum arıza kaydı veriyorum iki saat açıyorlar sonradan yine kapatıyuorlar . Anlaşılır gibi değil lütfen oynamayın arızayı giderin bir haftadır kullanamıyorum. Geri dönüş bekliyorum.

24 Haziran 2016 07:32 Reply Delete Sil

Bir aydır internet arzası giderilemiyor.internet arzasını bildirmemiz takdirde ilgilenilmiyor

5 Temmuz 2016 11:30 Reply Delete Sil

Allah sizi inandırsın 2 gündür 10-15 dakikada bir internet kopuyor. Dün aradım arıza kaydı oluşması için fakat 1 saatlik filmi 1.5 saatte izliyorum. Buradan yetkililere sesleniyorum. Bana vaad edilen düzgün bir internetle buluşamadım ama her ay düzgün bir şekilde faturaları ödüyorum ve ödemek zorundayım. Kul hakkı değil de nedir bu ?

6 Temmuz 2016 05:07 Reply Delete Sil

Internetimi nakil ettirdim 12 gundur internet nakli gerceklesmedi nakil ettirdigim ilce ttneti ariyorum bize nakil talebi gelmedi diyorlar geldigim ilcedeki ttnete gidiyorum bize geldigin yerden onay gelmedi diyorlar musteri hizmetlerini ariyorum kaydinizi olusturduk takibi yapiliyor diuorlar fakat 12 gundur halen ayni internet baglanmadi musteri hizmetlerine talimat vermisler gibi ayni sozleri tekrarlayip duruyorlar takibi yapiliyor takibi yapiliyor takibi yapiliyor her gun ayni saatlerde bide mesaj atiyorlar su su nolu kaydinizin islemleri devam ediyor diye bu nedir arkadas siz bu kadar acizmisiniz ya faturalari bir ay geciktirsek elli tane arayan oluyor bu nasil bir kordine eksikligi musteri hizmetleri neden subeye nakil oldugunu bildirmiyor siz siz olun musteri hizmetlerini hicbir sey icin aramayin direk subeye gidin subedekiler ugrasmamak icin musteri hizmetlerinide araya bilirsiniz diyorlar aramayin sube yapsin ttnet sozlesmem bitsin senden kurtulacagim yaziklar olsun bayrami zehir ettiler.

9 Temmuz 2016 04:34 Reply Delete Sil

İnternet var görünüyor ama sayfa açamıyorum açılan bazı sayfalar vat onlarda da hız acaip düşük

17 Temmuz 2016 04:57 Reply Delete Sil

1 aydir ttnet nakil yaptiramiyorum doneceklermi nereye doneceklerse tt nete. Cok tesekur ediyorum en agir nakil islemi icin

23 Temmuz 2016 23:50 Reply Delete Sil

İnternette sorun yaşıyoruz devamlı arızaya geçiyor
Hiç ilgilenen yok sikayetlerde çok bakan yok paraya geldimi almasını çok iyi biliyorlar bu işlere hiç bakmıyorlar ülke ne hale geldi

1 Ağustos 2016 11:59 Reply Delete Sil

Size var ya bir sey demiyorum 5 gun oldu "Eğn kısa zamağn içerisinde düzevtivicektiv beyfendiğ" demeyi biliyorsunuz 3 kere aradim herkes ayni seyi soyluyor ama sanirim sizle bizim kisa zaman anlayislarimiz farkli faturaya gelince 30 gunden sayiyorsunuz ama dimi biz zamaninda odemiyince hain siz zamaninda duzeltmediginizde is hali igrencsiniz baska bir sozum yok tum her seyimi internetten halleden birisiyim ve hemen halledilmesini arz ediyorum(!)
Buda hizmet numaram bir ise yararsa: 8803683513

25 Ağustos 2016 13:46 Reply Delete Sil

Siz siz olun şu TTNet internetini bulasmayin resmen sadece para almayı biliyorlarlar internet mi aldım yoksa kaplumbağa mi suphelerdeyim yorumlara şimdi baktım da okudugum kadarıyla herkes de aynı şikayet hiç mi düzeltilme olmaz arkadaşım ya bu kadar şikayet varken. Güya internetin hizini artıracaz diye bi kat daha para aldilar aksine daha çok yavaşladı ayarları yalnis ayarladilar sanırım:/ her neyse diyeceğim o ki şu sadece adını duyurmuş internet musvettesine para vereceğinize gidin buraya verdiğimiz yarı fiyatında olan internetler var onu alın şu 1 yıllık sözleşme bi dolsun anında birakacagim

7 Eylül 2016 12:19 Reply Delete Sil

Yaptiniz is batsin sizin 5gundur her gun aramama ragmen bir turlu arizasi giderilmeyen interneti napayim ben fatura paralarini nasi yiyceksiniz allaha havale ediyorum aizi

9 Eylül 2016 08:58 Reply Delete Sil

Tam iki aydır internetimi düzgün kullanamıyorum defalarca aramama rağmen kimse ilgilenmedi 15gündür ev telefonumu kullanamıyorum telefon kabloları kopukyerziyette yerde buna karşılık teknik servislerden bana verilen cevap dalga geçer gibi dış hatta problem yok istiyorsanız ücretli olarak gelip iç hattınızı kontrol edebiliriz dendi buna rağmen faturalarda düzenli olarak geliyor ama iki aydır problem çözülemedi siz siz olun bu devirde Türk Telekom'dan uzak durun kablosuz internetlere yönelin

10 Eylül 2016 06:38 Reply Delete Sil

Bu ne dirya 2 günden beri telefonum yok haliyle internette ariyom ariza kaydı alıyorlar ne arayan var ne soran resmen bizimle alay ediyorlar terbiyesiz bunlar yazıklar olsun

13 Eylül 2016 08:43 Reply Delete Sil

tahahhütüm bitti anda iptal ettircem şu ttneti sınırsız internet kullanıcısıyım fakat 1 film izleyemedim bild,ğin kağnı bu net abartmıyorum son 2 ayda 50 olmuştur arza kaydım yine yok yine yok.

1 Ekim 2016 01:55 Reply Delete Sil

28/09/2016 saat:22.00 arıza kayıt verdim 01/10/2016 bir ilgilenen yok Allah belanın versin TTNET

2 Ekim 2016 17:23 Reply Delete Sil

Gerçekten taahhüt vermiş olmaktan pişmanım sürekli internetim gidiyor saatlerce gelmiyor. Yarın ilk işim gidip gerekeni yapmak olacak !!!!

7 Ekim 2016 11:33 Reply Delete Sil

Kendinize küfür ettirmeye o kadar çok alışmışsınız ama ben beynimi zorlayıp sie sinkaf yapmıyorum bi düşün sizin aldığınız paraya mendil satıp evini gecindirenlere haram olsun helal etmiyorum

24 Ekim 2016 03:50 Reply Delete Sil

Berbat ötesi rezil bir hizmet anlayışı günlerdir internet yok zaten aylardır kopma sorununu cözemeyen bu kurum olmayan interneti nasıl getirsin dimi çok sey istiyoruz

3 Kasım 2016 19:35 Reply Delete Sil

Internetten hiç memnun değilim sürekli kopukluk yaşıyorum modemde sorun diyolar modemi değiştiriyorum yine aynı yeni bi telefon aldım borcum bitsin hemen iptal ediyorum

14 Kasım 2016 23:39 Reply Delete Sil

arıza kaydı açıyoruz fakat 1 günden fazla sürüyor dönüş bu nasıl bir hizmet anlayışıdır.

20 Kasım 2016 05:00 Reply Delete Sil

Ariza kaydi verdim yapmadilar abonelikten ciktim arayip ikna ettiler tekrar abane oldum 9 gun oldu kablolar hala yerlerde tam komedi

29 Kasım 2016 10:13 Reply Delete Sil

milyonlarca reklam veriliyor ama alt yapınız kaldırmıyor 6 aydır arıza kaydı alıyorsunuz ama arızayı gidermiyorsunuz

1 Aralık 2016 07:54 Reply Delete Sil

4 gündür internet hizmeti alamıyorum sürekli müşteri hizmetlerini arıyorum o da 444 lü benim maduriyetimi kim karşılıycak

2 Aralık 2016 14:25 Reply Delete Sil

10 günü gecti hala internet im yok ve ben interneti online ders için almıştım guya yazıklar olsun reklamlara harcadiginiz parayi hizmetinize harcayin. Kullanmadigim internetin aldiginiz paranin hayrini görmeyin haram olsun. 48 saatte arizaniz gideriliyor diye de utanmadan güzel güzel yazmışsiniz. Ben dersimden geri kalıyorum heeeeeyyyyyyy duyan var mi bi tane adam gibi yetkili. Hak etmediginiz paraya alışmışsiniz.

13 Aralık 2016 13:41 Reply Delete Sil

Daha bugun ye i iternet baglattim ama dsl isigi yanmiyo internete baglanamiyorum ariza kaydi olusturduk hala dönüs saglanmadi.eger sabaha kadar duzeltilmezse tüm haber kanallarına show star her ne gerekiyorsa ttnetin bizleri nasil magdur biraktigina dair haber yaptiracagim.yaptiginiz ayip.hakkiyla yapin hakkiyla

27 Aralık 2017 02:02 Reply Delete Sil

Çok uğraştım ama bir türlü yapılmadı yaa

12 Temmuz 2022 09:33 Reply Delete Sil

muazzam sayenizde arıza kaydı nasıl bırakılır öğrendim şükür